Szkolenie dla:
Termin:
Od 04.12.2023 do 08.12.2023
Czas trwania: 12 h (2 dni)
Edycja: 3 z 3
ostatnia edycja
Szkolenie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu " Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu jako dostępna uczelnia bez barier” (POWR.03.05.00-00-A013/19) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Program szkolenia:
-
Definicje, rodzaje i identyfikacja najczęstszych źródeł agresji.
-
Omówienie zachowań agresywnych według wybranych grup (uwzględnienie klasyfikacji ICD-11), tj.: spowodowanych:
-
nadużywaniem substancji psychoaktywnych,zaburzeniami schizotypowymi i urojeniowymi,
-
zaburzeniami nastroju np. epizod depresyjny, epizod maniakalny
-
zaburzeniami lękowymi,
-
stresem,
-
zaburzeniami neurorozwojowymi.
-
-
Dostosowanie sposobu reakcji na zachowania agresywne w zależności od klasyfikacji / sytuacji/ źródła agresji/typu osobowości osoby agresywnej.
-
Sposoby zapobiegania sytuacjom trudnym w zależności od sytuacji/ źródła agresji/ typu osobowości osoby agresywnej,
-
Sztuka odmawiania studentom/klientom:
-
procedura asertywnej odmowy i argumentacji dostosowana do typu osobowości odbiorcy,
-
kluczowe słowa w odmawianiu,
-
jak odmawiać łagodnie i stanowczo,
-
analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.
-
Techniki radzenia sobie z własnymi emocjami w trudnej sytuacji:
-
możliwe do zastosowania podczas trudnej sytuacji oraz bezpośrednio po niej,
-
jak szybko wrócić do równowagi po trudnej sytuacji,
-
strategie pomagające i strategie utrudniające poradzenie sobie z silnymi emocjami
Prowadząca szkolenie:
Paula Borek
Trenerka firmy Sense Consulting, trenerka biznesu, psycholożka, konsultantka, diagnostka, wykładowczyni. Licencjonowana trenerka ILM72 (zintegrowany model przywództwa) oraz MTQPLUS (model odporności psychicznej). Od 2021 roku uczy przyszłych psychologów prowadząc wykłady i ćwiczenia.
Kiedy:
4 grudnia 2023 r. 09:00-15:00
8 grudnia 2023 r. 09:00-15:00
Gdzie:
Szkolenie w formie stacjonarnej, budynek Wydziału Leśnego i Technologii Drewna, w Centrum Wsparcia i Rozwoju, piętro 4,5 s. 416
Zapisy: