Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility PKD FERS 3_Zapraszamy kadrę dydaktyczną do zapisów | Dział Projektów

PKD FERS 3_Zapraszamy kadrę dydaktyczną do zapisów

 
Szanowni Państwo zapraszamy serdecznie do rekrutacji w ramach Programu PKD – FERS 3.
 
Program tworzy całość z wprowadzonymi od roku akademickiego 2024/2025 modyfikacjami 15 Programów Kształcenia (LISTA) i powiązanymi zakupami sprzętu, oprogramowania itp.
 
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, którą dla Państwa przygotowałyśmy w PRZEWODNIKU PO PROGRAMIE PKD.
 
DLA KOGO:
Zaproszenie do udziału zostało do Państwa skierowane, ponieważ, zgodnie z uzyskanymi informacjami, jesteście Państwo osobami prowadzącymi przedmioty podlegające modyfikacji w ramach projektu.
Zgodnie z zapisami konkursu, w ramach którego UPP otrzymało dofinansowanie, każda osoba prowadząca zmodyfikowane przedmioty jest zobowiązana do udziału w projekcie i podniesienia swoich kompetencji.
 
OBOWIĄZKOWY ZAKRES UDZIAŁU W PROJEKCIE:
W nawiązaniu do spotkań organizowanych z Państwem lub przedstawicielami kierunków studiów zapraszamy serdecznie do pierwszego etapu udziału w projekcie, który polega na:
 
1) przekazaniu do 23.05.2025 r. wypełnionych i podpisanych (w tym przez bezpośredniego przełożonego) dokumentów:
  1. formularza rekrutacyjnego – załącznik nr 1 do Regulaminu
  2. oświadczenia o powierzeniu danych osobowych – załącznik nr 2 do Regulaminu
Dokumenty możecie Państwo przekazać pocztą, przez Kancelarię Ogólną UPP lub osobiście w Biurze Programu (Dział Projektów, ul. Wojska Polskiego 38/42, III piętro, p. 331.1.).
Wszystkie dane, o które Państwa prosimy są niezbędne do właściwego sprawozdania realizacji projektu, w tym osób które wzięły udział w oferowanych formach wsparcia. Osoby, mające dostęp do dokumentów posiadają wszystkie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych.
 
2) rekrutacji na szkolenie „Filmuj, Twórz, Udostępniaj. Tworzenie, nagrywanie oraz projektowanie uniwersalnych materiałów dydaktycznych” na które składają się trzy jednodniowe spotkania:
  1. „Jak dobrze prezentować się przed kamerą – tajniki zdalnych wystąpień publicznych i pracy ze sprzętem filmowym” (8h dydaktycznych),
  2. „Tworzenie i nagrywanie materiałów dydaktycznych w formie wideo” (8h dydaktycznych),
  3. „Tworzenie dostępnych materiałów dydaktycznych” (8h dydaktycznych).
 
Każda osoba biorąca udział w projekcie jest zobowiązana do udziału we wszystkich trzech modułach – łącznie 24h dydaktyczne.
 
Wszystkie kursy realizowane są w formie stacjonarnej, w godzinach 09:00-16:00.
 
Na każdy z modułów obowiązuje osobna rekrutacja.
 
Miejsce w danej grupie szkoleniowej możecie Państwo zarezerwować poprzez poniższe formularze rekrutacyjne. Każdy termin jest aktywnym linkiem do formularza rekrutacyjnego:
MODUŁ I:
„Jak dobrze prezentować się przed kamerą – tajniki zdalnych wystąpień publicznych i pracy ze sprzętem filmowym”
MODUŁ II:
„Tworzenie i nagrywanie materiałów dydaktycznych
w formie wideo”
 
MODUŁ III:
„Tworzenie dostępnych materiałów dydaktycznych”
 
 
09.06.2025 r. (poniedziałek)
10.06.2025 r. (wtorek)
08.07.2025 r. (wtorek)
09.07.2025 r. (środa)
10.07.2025 r. (czwartek)
15.07.2025 r. (wtorek)
16.07.2025 r. (środa)
17.07.2025 r. (czwartek)
17.09.2025 r. (środa)
18.09.2025 r. (czwartek)
 
10.06.2025 r. (wtorek)
11.06.2025 r. (środa)
12.06.2025 r. (czwartek)
13.06.2025 r. (piątek)
15.09.2025 r. (poniedziałek)
16.09.2025 r. (wtorek)
22.09.2025 r. (poniedziałek)
23.09.2025 r. (wtorek)
29.09.2025 r. (poniedziałek)
30.09.2025 r. (wtorek)
 
23.06.2025 r. (poniedziałek)
24.06.2025 r. (wtorek)
25.06.2025 r. (środa)
01.07.2025 r. (wtorek)
02.07.2025 r. (środa)
03.07.2025 r. (czwartek)
04.07.2025 r. (piątek)
03.09.2025 r. (środa)
04.09.2025 r. (czwartek)
05.09.2025 r. (piątek)
 
DODATKOWE FORMY WSPARCIA ZAPLANOWANE W PROJEKCIE:
1) Specjalistyczne szkolenia z kompetencji:
  • dydaktycznych (m.in. komunikacja z pokoleniem Z i ALFA, porozumienie bez przemocy)
  • cyfrowych (m.in. obsługa programu Statistica)
  • z zakresu zielonej transformacji (m.in. myślenie krytyczne, funkcjonowanie w zmianie)
  • projektowania uniwersalnego (m.in. inkluzywność i prostota języka)
  • komercjalizacji wiedzy (m.in. budżet projektu, plan zarządzania danymi)
  • lektoraty języka angielskiego (m.in. gramatyka, słownictwo specjalistyczne, wystąpienia w języku angielskim)
2) zagraniczne i krajowe staże
3) zakup pojedynczych miejsc szkoleniowych (m.in. opłaty konferencyjne, udział w szkoleniach, studia podyplomowe).
 
WIĘCEJ INFORMACJI?
Zapraszamy do odwiedzenia:
 
KONTAKT:
W razie wątpliwości zapraszamy Państwa serdecznie do kontaktu
tel: 61 846 6568/6575
Biuro Programu: budynek Wydziału Leśnego i Technologii Drewna, ul. Wojska Polskiego 38/42, III piętro, p. 331.1.
 
Pozdrawiamy
Zespół Programu PKD