Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Rekrutacja do Programu PKD – podnoszenie kompetencji kadry akademickiej UPP | Dział Projektów

Rekrutacja do Programu PKD – podnoszenie kompetencji kadry akademickiej UPP

Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Programu PKD – programu wsparcia kadry dydaktycznej.
 

DLA KOGO:

Program jest skierowany do osób, które spełniają jeden z poniższych warunków, tj. są:
- nauczycielem/ką akademckim/ą w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce zatrudnieni/one w UPP
- osobami zatrudnionymi w UPP na innych stanowiskach niż nauczyciel akademicki prowadzącymi zajęcia dydaktyczne (np. pracownicy techniczni wspierający proces dydaktyczny, doradcy, lektorzy itp.)
- osobami zatrudnionymi w UPP w oparciu o umowy cywilno-prawne prowadzącymi zajęcia dydaktyczne;
- doktorantami/tkamii UPP tj. osobami kształcącymi się w szkołach doktorskich wg. art. 198 ustawy
Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
 
REKRUTACJA:
Zgłoszenia do Programu PKD odbywają się za pośrednictwem >> FORMULARZA REKRUTACYJNEGO << w terminie 04.09.2024 r. – 19.09.2024 r.
 
OFERTA PROGRAMU:
W ramach Programu PKD zapraszamy do wzięcia udziału w:
  • Warsztacie tworzenia angażujących kursów e-learningowych;
  • Szkoleniach podnoszących kompetencje dydaktyczne, cyfrowe, z zakresu zielonej transformacji, projektowania uniwersalnego oraz przedsiębiorczości i komercjalizacji wiedzy;
  • Kursach językowych;
  • Krajowych i zagranicznych stażach;
  • Indywidualnych spotkaniach, treningach warsztatu dydaktycznego;
  • Szkoleniach specjalistycznych, studiach podyplomowych itp.
 
Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące zasad rekrutacji, oferty szkoleń i niezbędnej dokumentacji znajdziecie Państwo na stronie internetowej projektu.
 
Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z Przewodnikiem po Programie PKD.
 
KONTAKT I INFORMACJE:
W razie pytań i wątpliwości zapraszamy serdecznie do kontaktu
 
Zespół Programu PKD – Dział Projektów
Paulina Pawlak, Daria Pawelska
telefon: 61 846 6575/6568