Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Obsługa klienta i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - szkolenie zdalne - ZAKOŃCZONE | Dział Projektów

Obsługa klienta i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - szkolenie zdalne - ZAKOŃCZONE

Szkolenie dla: 
Termin: 
Od 25.01.2021 do 26.01.2021

Czas trwania: 16 h

Edycja: II

Szkolenie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu "Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" (POWR.03.05.00-00-Z228/17) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Program szkolenia:

  • wprowadzenie teoretyczne,
  • planowanie i organizowanie pracy własnej,
  • zarządzanie czasem,
  • zarządzanie sobą w czasie,
  • motywowanie siebie,
  • typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
  • wprowadzanie standardów obsługi klienta,
  • asertywność,
  • umiejętność radzenie sobie ze stresem,
  • techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

UWAGA: Uprzejmie prosimy kierowników jednostek o niezgłaszanie się na powyższe szkolenie. Szkolenie z tego zakresu z poszerzeniem o elementy zarządzania zespołem odbędzie się w lutym/marcu 2021 r. Będzie więc ono lepiej dostosowane do Państwa potrzeb.

Prowadząca szkolenie:
Anna Nowak
Trener firmy 4HR Anna Nowak
 
Kiedy:
25 - 26 stycznia 2021 r. 08:00 - 15:00
 
Gdzie:
Szkolenie w formie zdalnej. 
 
Zapisy:
FORMULARZ REKRUTACYJNY - rekrutacja zakończona