Szkolenie dla:
Termin:
Od 25.01.2021 do 26.01.2021
Czas trwania: 16 h
Edycja: II
Szkolenie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu "Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" (POWR.03.05.00-00-Z228/17) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Program szkolenia:
- wprowadzenie teoretyczne,
- planowanie i organizowanie pracy własnej,
- zarządzanie czasem,
- zarządzanie sobą w czasie,
- motywowanie siebie,
- typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
- wprowadzanie standardów obsługi klienta,
- asertywność,
- umiejętność radzenie sobie ze stresem,
- techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
UWAGA: Uprzejmie prosimy kierowników jednostek o niezgłaszanie się na powyższe szkolenie. Szkolenie z tego zakresu z poszerzeniem o elementy zarządzania zespołem odbędzie się w lutym/marcu 2021 r. Będzie więc ono lepiej dostosowane do Państwa potrzeb.
Prowadząca szkolenie:
Anna Nowak
Trener firmy 4HR Anna Nowak
Kiedy:
25 - 26 stycznia 2021 r. 08:00 - 15:00
Gdzie:
Szkolenie w formie zdalnej.
Zapisy:
FORMULARZ REKRUTACYJNY - rekrutacja zakończona