Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Obsługa klienta oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami - edycja dla kierowników jednostek - ZAKOŃCZONE | Dział Projektów

Obsługa klienta oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami - edycja dla kierowników jednostek - ZAKOŃCZONE

Szkolenie dla: 
Termin: 
Od 08.03.2021 do 09.03.2021

Czas trwania: 16 h

Edycja: III

Szkolenie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu "Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" (POWR.03.05.00-00-Z228/17) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Szkolenie zaplanowane w dniach 8 - 9.03.2021 to edycja dedykowana kierownikom jednostek lub działów. Program szkolenia zawiera takie elementy, których celem jest wsparcie kierowników w zarządzaniu zespołem, delegowaniu zadań czy motywowaniu pracowników. 

Szkolenie z obsługi klienta dla pozostałych pracowników w ramach jednego poziomu organizacji jest zaplanowane w dniach 18 i 19 marca 2021 (Więcej szczegółów TUTAJ). 

Program szkolenia:

  • wprowadzenie teoretyczne,
  • planowanie i organizowanie pracy,
  • zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie,
  • motywowanie i zarządzanie zespołem,
  • delegowanie i egzekwowanie powierzonych zadań, 
  • typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
  • wprowadzanie standardów obsługi klienta,
  • asertywność,
  • umiejętność radzenie sobie ze stresem,
  • techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

 

Prowadząca szkolenie:

Anna Nowak

Trener firmy 4HR Anna Nowak

Kiedy:

8 - 9 marca 2021 r. 08:00 - 15:00

Gdzie:

Szkolenie w formie zdalnej. W przypadku braku dostępu, prosimy o wcześniejszą instalację przed szkoleniem (prosimy o kontakt z Ośrodkiem Informatyki UPP).

Dodatkowe wskazówki:

Szkolenie ma formę zdalną, ale proszę potraktować je tak jakby odbywało się w sali. Prosimy zadbać o komfortową przestrzeń oraz odpowiedni sprzęt. Nie jest wymagana kamera, ale jej włączenie stanowczo zwiększa komfort na zajęciach. W przypadku braku kamery internetowej, ze szkolenia można korzystać również za pomocą telefonu.

Zapisy:

FORMULARZ REKRUTACYJNY - rekrutacja zakończona