Czas trwania: 16 h
Edycja: III
Szkolenie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu "Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" (POWR.03.05.00-00-Z228/17) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Szkolenie zaplanowane w dniach 8 - 9.03.2021 to edycja dedykowana kierownikom jednostek lub działów. Program szkolenia zawiera takie elementy, których celem jest wsparcie kierowników w zarządzaniu zespołem, delegowaniu zadań czy motywowaniu pracowników.
Szkolenie z obsługi klienta dla pozostałych pracowników w ramach jednego poziomu organizacji jest zaplanowane w dniach 18 i 19 marca 2021 (Więcej szczegółów TUTAJ).
Program szkolenia:
- wprowadzenie teoretyczne,
- planowanie i organizowanie pracy,
- zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie,
- motywowanie i zarządzanie zespołem,
- delegowanie i egzekwowanie powierzonych zadań,
- typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
- wprowadzanie standardów obsługi klienta,
- asertywność,
- umiejętność radzenie sobie ze stresem,
- techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Prowadząca szkolenie:
Anna Nowak
Trener firmy 4HR Anna Nowak
Kiedy:
8 - 9 marca 2021 r. 08:00 - 15:00
Gdzie:
Szkolenie w formie zdalnej. W przypadku braku dostępu, prosimy o wcześniejszą instalację przed szkoleniem (prosimy o kontakt z Ośrodkiem Informatyki UPP).
Dodatkowe wskazówki:
Szkolenie ma formę zdalną, ale proszę potraktować je tak jakby odbywało się w sali. Prosimy zadbać o komfortową przestrzeń oraz odpowiedni sprzęt. Nie jest wymagana kamera, ale jej włączenie stanowczo zwiększa komfort na zajęciach. W przypadku braku kamery internetowej, ze szkolenia można korzystać również za pomocą telefonu.
Zapisy:
FORMULARZ REKRUTACYJNY - rekrutacja zakończona