Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Obsługa klienta oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - REKRUTACJA OD 13.01.2022 | Dział Projektów

Obsługa klienta oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - REKRUTACJA OD 13.01.2022

Szkolenie dla: 
Termin: 
Od 03.02.2022 do 10.02.2022
Czas trwania: 16 h
Edycja: XI
REKRUTACJA ZAKOŃCZONA
 
Szkolenie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu "Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na rzecz Innowacyjnej Wielkopolski" (POWR.03.05.00-00-ZR42/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
 
Program szkolenia:
  • wprowadzenie teoretyczne,
  • planowanie i organizowanie pracy własnej,
  • zarządzanie czasem,
  • zarządzanie sobą w czasie,
  • motywowanie siebie,
  • typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
  • wprowadzanie standardów obsługi klienta,
  • asertywność,
  • umiejętność radzenie sobie ze stresem,
  • techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
 
UWAGA: Uprzejmie prosimy kierowników jednostek o niezgłaszanie się na powyższe szkolenie. Szkolenie z tego zakresu z poszerzeniem o elementy zarządzania zespołem odbędzie się 07-08.03.2022r. Będzie więc ono lepiej dostosowane do Państwa potrzeb.
 
Prowadząca szkolenie:
Anna Nowak
Trener firmy 4HR Anna Nowak
 
Kiedy:
03 oraz 10 lutego 2022 r. 08:00 - 15:00
 
Gdzie:
Szkolenie w formie zdalnej na platformie MS Teams. W przypadku braku dostępu, prosimy o wcześniejszą instalację przed szkoleniem (prosimy o kontakt z Ośrodkiem Informatyki UPP).
 
Dodatkowe wskazówki:
Szkolenie ma formę zdalną, ale proszę potraktować je tak jakby odbywało się w sali. Prosimy zadbać o komfortową przestrzeń oraz odpowiedni sprzęt. Nie jest wymagana kamera, ale jej włączenie stanowczo zwiększa komfort na zajęciach. W przypadku braku kamery internetowej, ze szkolenia można korzystać również za pomocą telefonu.
 
Zapisy:
FORMULARZ REKRUTACYJNY  - rekrutacja zakończona.