Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Obsługa klienta oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - REKRUTACJA OD 10.02.2022 | Dział Projektów

Obsługa klienta oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - REKRUTACJA OD 10.02.2022

Szkolenie dla: 
Termin: 
Od 07.03.2022 do 08.03.2022
Czas trwania: 16 h
Edycja: XII
KADRA KIEROWNICZA
SZKOLENIE ODWOŁANE!!!
 
Szkolenie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu "Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na rzecz Innowacyjnej Wielkopolski" (POWR.03.05.00-00-ZR42/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Szkolenie zaplanowane w dniach 07 - 08.03.2022 to edycja dedykowana kierownikom jednostek lub działów. Program szkolenia zawiera takie elementy, których celem jest wsparcie kierowników w zarządzaniu zespołem, delegowaniu zadań czy motywowaniu pracowników. 
Szkolenie z obsługi klienta dla pozostałych pracowników w ramach jednego poziomu organizacji zostanie zrealizowane w późniejszych terminie.
 
Program szkolenia:
  • wprowadzenie teoretyczne,
  • planowanie i organizowanie pracy,
  • zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie,
  • motywowanie i zarządzanie zespołem,
  • delegowanie i egzekwowanie powierzonych zadań, 
  • typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
  • wprowadzanie standardów obsługi klienta,
  • asertywność,
  • umiejętność radzenie sobie ze stresem,
  • techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
 
Prowadząca szkolenie:
Anna Nowak
Trener firmy 4HR Anna Nowak
 
Kiedy:
07 - 08 marca 2022 r. 08:00 - 15:00
 
Gdzie:
Forma szkolenia (zdalna/stacjonarna) jest uzależniona od woli grupy.
 
Dodatkowe wskazówki:
W przypadku wyboru formy zdalnej szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams. W przypadku braku dostępu, prosimy o wcześniejszą instalację przed szkoleniem (prosimy o kontakt z Ośrodkiem Informatyki UPP). Proszę potraktować je tak jakby odbywało się w sali. Prosimy zadbać o komfortową przestrzeń oraz odpowiedni sprzęt. Nie jest wymagana kamera, ale jej włączenie stanowczo zwiększa komfort na zajęciach. W przypadku braku kamery internetowej, ze szkolenia można korzystać również za pomocą telefonu.
 
Zapisy:
FORMULARZ REKRUTACYJNY -szkolenie odwołane.