Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Obsługa klienta oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - SZKOLENIE PRZEŁOŻONE | Dział Projektów

Obsługa klienta oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - SZKOLENIE PRZEŁOŻONE

Szkolenie dla: 

Czas trwania: 16 h

Edycja: IX

 

Program szkolenia:

  • wprowadzenie teoretyczne,
  • planowanie i organizowanie pracy własnej,
  • zarządzanie czasem,
  • zarządzanie sobą w czasie,
  • motywowanie siebie,
  • typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
  • wprowadzanie standardów obsługi klienta,
  • asertywność,
  • umiejętność radzenie sobie ze stresem,
  • techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

 

UWAGA: Uprzejmie prosimy kierowników jednostek o niezgłaszanie się na powyższe szkolenie. Szkolenie z tego zakresu z poszerzeniem o elementy zarządzania zespołem zaplanowane będzie w późniejszym terminie. Będzie więc ono lepiej dostosowane do Państwa potrzeb.

 

Prowadząca szkolenie:

Anna Nowak

Trener firmy 4HR Anna Nowak

Kiedy:

 

Gdzie:

Szkolenie w formie zdalnej na platformie MS Teams. W przypadku braku dostępu, prosimy o wcześniejszą instalację przed szkoleniem (prosimy o kontakt z Ośrodkiem Informatyki UPP).

Dodatkowe wskazówki:

Szkolenie ma formę zdalną, ale proszę potraktować je tak jakby odbywało się w sali. Prosimy zadbać o komfortową przestrzeń oraz odpowiedni sprzęt. Nie jest wymagana kamera, ale jej włączenie stanowczo zwiększa komfort na zajęciach. W przypadku braku kamery internetowej, ze szkolenia można korzystać również za pomocą telefonu.