Czas trwania: 16 h
Edycja: IX
Program szkolenia:
- wprowadzenie teoretyczne,
- planowanie i organizowanie pracy własnej,
- zarządzanie czasem,
- zarządzanie sobą w czasie,
- motywowanie siebie,
- typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
- wprowadzanie standardów obsługi klienta,
- asertywność,
- umiejętność radzenie sobie ze stresem,
- techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
UWAGA: Uprzejmie prosimy kierowników jednostek o niezgłaszanie się na powyższe szkolenie. Szkolenie z tego zakresu z poszerzeniem o elementy zarządzania zespołem zaplanowane będzie w późniejszym terminie. Będzie więc ono lepiej dostosowane do Państwa potrzeb.
Prowadząca szkolenie:
Anna Nowak
Trener firmy 4HR Anna Nowak
Kiedy:
Gdzie:
Szkolenie w formie zdalnej na platformie MS Teams. W przypadku braku dostępu, prosimy o wcześniejszą instalację przed szkoleniem (prosimy o kontakt z Ośrodkiem Informatyki UPP).
Dodatkowe wskazówki:
Szkolenie ma formę zdalną, ale proszę potraktować je tak jakby odbywało się w sali. Prosimy zadbać o komfortową przestrzeń oraz odpowiedni sprzęt. Nie jest wymagana kamera, ale jej włączenie stanowczo zwiększa komfort na zajęciach. W przypadku braku kamery internetowej, ze szkolenia można korzystać również za pomocą telefonu.