Szkolenie dla:
Termin:
Od 03.02.2022 do 10.02.2022
Czas trwania: 16 h
Edycja: XI
REKRUTACJA ZAKOŃCZONA
Szkolenie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu "Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na rzecz Innowacyjnej Wielkopolski" (POWR.03.05.00-00-ZR42/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Program szkolenia:
-
wprowadzenie teoretyczne,
-
planowanie i organizowanie pracy własnej,
-
zarządzanie czasem,
-
zarządzanie sobą w czasie,
-
motywowanie siebie,
-
typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
-
wprowadzanie standardów obsługi klienta,
-
asertywność,
-
umiejętność radzenie sobie ze stresem,
-
techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
UWAGA: Uprzejmie prosimy kierowników jednostek o niezgłaszanie się na powyższe szkolenie. Szkolenie z tego zakresu z poszerzeniem o elementy zarządzania zespołem odbędzie się 07-08.03.2022r. Będzie więc ono lepiej dostosowane do Państwa potrzeb.
Prowadząca szkolenie:
Anna Nowak
Trener firmy 4HR Anna Nowak
Kiedy:
03 oraz 10 lutego 2022 r. 08:00 - 15:00
Gdzie:
Szkolenie w formie zdalnej na platformie MS Teams. W przypadku braku dostępu, prosimy o wcześniejszą instalację przed szkoleniem (prosimy o kontakt z Ośrodkiem Informatyki UPP).
Dodatkowe wskazówki:
Szkolenie ma formę zdalną, ale proszę potraktować je tak jakby odbywało się w sali. Prosimy zadbać o komfortową przestrzeń oraz odpowiedni sprzęt. Nie jest wymagana kamera, ale jej włączenie stanowczo zwiększa komfort na zajęciach. W przypadku braku kamery internetowej, ze szkolenia można korzystać również za pomocą telefonu.
Zapisy:
FORMULARZ REKRUTACYJNY - rekrutacja zakończona.