Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Obsługa klienta oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - ZAKOŃCZONE | Dział Projektów

Obsługa klienta oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - ZAKOŃCZONE

Szkolenie dla: 
Termin: 
Od 07.11.2022 do 08.11.2022
Czas trwania: 16 h
Edycja: XVI
KADRA KIEROWNICZA
 
Szkolenie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu "Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" (POWR.03.05.00-00-Z228/17) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Szkolenie zaplanowane w dniach 07 - 08.11.2022 to edycja dedykowana kierownikom jednostek lub działów
Program szkolenia zawiera takie elementy, których celem jest wsparcie kierowników w zarządzaniu zespołem, delegowaniu zadań czy motywowaniu pracowników. 
Szkolenie z obsługi klienta dla pozostałych pracowników w ramach jednego poziomu organizacji zostanie zrealizowane 14 - 15.11.2022r.
 
Program szkolenia:
  • wprowadzenie teoretyczne,
  • planowanie i organizowanie pracy,
  • zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie,
  • motywowanie i zarządzanie zespołem,
  • delegowanie i egzekwowanie powierzonych zadań, 
  • typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
  • wprowadzanie standardów obsługi klienta,
  • asertywność,
  • umiejętność radzenie sobie ze stresem,
  • techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
 
Prowadząca szkolenie:
Anna Nowak
Trenerka firmy 4HR Anna Nowak
 
Kiedy:
07 - 08 listopada 2022 r. 08:00 - 15:00
 
Gdzie:
Szkolenie w formie stacjonarnej, Budynek Wydziału Leśnego i Technologii Drewna, III piętro s. 350.
 
Zapisy:
FORMULARZ REKRUTACYJNY - zostanie otwarty 13.10.2022 r. o godz. 09:00.